دوستان زیره چند دقیقه انقباضات زایمان حساب میشه

۳ پاسخ

منظم باشه فقط
ولی میگن هر۵ دقیقه که شد برین بیمارستان که کمتر اذیت بشی

منظم باشه فقط
ولی میگن هر۵ دقیقه که شد برین بیمارستان که کمتر اذیت بشی

هر پنج دقیقه سی ثانیه بگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد