عزیزم آرامشتو حفظ کن دردش ک از کنترل خارج شد یا دیگ حس کردی نزدیک زایمانته پاشو برو بیمارستان هرچی دیرتر بری کمتر اذیتت میکنن ولی بازم با توجه ب شرایط خودت ببین اگ حس میکنی مشکلی هس سریعا برو بیمارستان
من هر ۵دقیقه ۱۰دقیقه بود زایمان کردم
خواهر تو ۲.۳ سانت بودی اون موقع دیگ الان باید بری دیگ چرا موندی خونه
دیگ وقتشه پاشو برو بیمارستان
از حالا شربت زعفران خوردی
شربت زعفران هم خوردم ،ورزشم کردم
منتظرم ببینم منظم میشه دردام
عزیزم اگه دردات نزدیک ۳۰ ،۴۰ ثانیه طول میکشه بعد ول میکنه برو بیمارستان
به به سلامتی. دیدار مادر و فرزند نزدیکه. ما رو هم دعا کن عزیزم
باید هر سه دقیقه بگیره بعد هر دردش ۴۵ثانیه طول بکشه
برو بیمارستان عزیزم موقع زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.