دست و پام خیلی ورم کرده طبیعی یا نه ؟

تصویر
۹ پاسخ

بلخره دیگه آخرشی طبیعیه بابا

اره طبیعی

هفته های آخر عادیه مال منم ورم کرده

طبیعیه

دیگه آخرشه

منم اینطورم حتی دردم میکنه

ماه آخر من توپ فوتبال بودم😂

اگه یهویی ورم کرده باشن نه طبیعی نیستو باید بری بیمارستان

اره منم ورم کرده،انگشتامو خم میکنم ورمشو کامل حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد