۵ پاسخ

باید بری دکتر خطرناک

حتما به دکترتون زنگ بزنید

برو یه چک کن...من ۳۸ هفته فقط بخاطر ورم رفتم بیمارستان چک کردن دهانه رحمم۴سانت باز بود زایمان کردم دیگ😐

حتما امروز برو دکتر

به دکترتون بگین احتمال دفع پروتئین دارین

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد