۴ پاسخ

تو این هفته ها طبیعیه عزیزم
بعضی روزا حتی هیچ تکونی حس نمیکردم من
چون کوچیکن همه ی تکوناشونو نمیتونی حس کنی
یکی دو روز دیگه خیلی پرقدرت تر شروع میکنن😅

منم دوقلو دارم یک روزای واقعا منو دق میدند

نگران نباش خسته ان یا دوغ و ماست خوردی یا هم راه بری خسته شی اونا میخوابن هفته اس عوض بشه کم میشه

درخواست بده من پرم

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👩‍👧‍👧 مامان 👩‍👧‍👧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری