۲ پاسخ

اگه شکمت بزرگه طبیعیه
به پهلو چپ بخاب یه نیم ساعت ببین بهتر نمیشی. اگه با لکه بینی همراهه خطرناکه

ن طبیعی ک نیست
من دکتر برام شیاف نوشته با شیاف بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان ارتین کوچولو مامان ارتین کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد