۶ پاسخ

اره ولی بازم استراحت کن و برو پیش دکتر ببینتتون.زیاد راه نرو زیاد نشین .سرپا نمون بیشتر دراز بکش و استراحت کن

اصلا نگران نباش کاملا طبیعیه منم اینجوری بودم شبا از دردش بیدار میشدم

من هم از ۸-۹ هفته لگن درد و کمر درد گرفتم

سلام عزیزم اگه قبلا سابقه کمردرد نداشتی پس برای هفته بارداری ت هست و طبیعیه
چون جنین داره خودشو می‌کشه بالا و فشار میاره به لگن و کمر

تو 8 تا ۱۲ هفته من از کمر درد میمردم بعدش بهتر شده کامل نه ولی به اون شدت نیست
باز به دکترت بگوشاید شیاف داد

استراحت کن درازکش باش راعش استراحته فقط

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد ها مامان مامان کنجد ها ۸ ماهگی
مامان معجزه کوچکم مامان معجزه کوچکم هفته چهاردهم بارداری