سلام بچه ها سونو ببینین اوکیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

۹ هفته رفتی گلم؟

نرماله

خوبه عزیزم مبارک باشه واسه منم دعا کن عزیزم این ماه منم مادر شم 💚💚

اره خوبه سونو قلب رفتی منم میخام برم عصری استن سونو که برم

خداروشکر همه چی خوبه

آره عزیزم اوکیه

اره همه چی خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقل خانم🩷 مامان فسقل خانم🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان نَمَک🥴🎀 مامان نَمَک🥴🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری