بچه ها من ۹ هفته و ۴ روزم
رفتم سونو تپش قلب ۱۸۰ بود اوکیه؟

۲ پاسخ

عالی عزیزم اینجور نگران ها نداشته باش خودت اذیت میشی و استرس هم خوب نیس برات. .

اره بابا اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری