بچه ها من یهو تپش قلب میگیرم هفته یازدهمم بنظرتون طبیعیه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

منم گاهی اوقات دارم یهو میاد میره

چند قلو بودن تو اولین سونو که می‌ره برای قلب جنین اونجا یکی بیشتر باشع مشخص میکنع

من تپش قلبم متاسفانه خوب نشده که هیچ تبدیل به آریتمی قلبی شده شنبه میرم متخصص قلب

منم دارم هنوز گاهی

منم همینطورم تپش قلب میگیرم بعدش افت فشاربایدحتمابرم سرم بزنم تاخوب شم ازشش هفته شروع شده 🥲

منم داشتم تو این هفته بعد اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری