۶ پاسخ

منم اینجور بودم اذیت میشدم رفتم دکتر قلب دارو داد بهم

تیروئید نداری؟

طبیعیه عزیزم منم همینجوری بودم

وای منم با اینکه هفتم کمه

خوب میشی

ارع گلم کاملآ طبیعی هست منم مثل شما بودم

سوال های مرتبط