منم اینجوریم 🥹🥲
اره منم دارم یکم کار میکنم قلب میخواد بیاد بیرون
اره بابا
تو این هفته ها چون خون رسانی خیلی داره اوج میگیره اگه اشتراک گهواره داشته باشی بهت میگه که طبیعیه
منم دارم متخصص قلب هم رفتم سونو و اکو دادم همه چیز اوکی بود اما تا یه کوچولو فعالیت میکنم تپش قلب میگیرم
اره منم ابنطوری بودم هفتم اومد بالا بهتر شدم
منم دارم
اره طبیعیه
اره رولباس مشخصه اصن
اره بهم گفتن طبیعی
چون بچه داره اکسیژن ازبدنت میگیره
ن بابا منم تو هفت تو بودم یهو اینطوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.