۱۷ پاسخ

کجا نوشته پسره من متوجه نمیشم راهنمایی کنید

تاریخ زایمان شما۳روز بعد منه😍

مبارکه چقد خطای انتی زیاد شده

زده پسر

پسره اره بازم از دکترت بپرس ولی فعلا حتی ب خانوادتم نگو بزار تا 18 هفته ک سونوی بعدی رو رفتی

منم ان تی رفتم گفت دختر...انومالی شد پسر

عزیزم خطای ntجنسیت دختر بالاست مبارک باشه پسره دیگه

پیش حکیمی سونو دادی ؟

زایمان منم ۱۴آذره

مبارکه😍Male یعنی پسره

سونوی آنومالی برات تعیین جنسیت کرده خیلی هم عالی مبارک باشه

سونو جنسیت رفتید خودتون یا دکتر فرستاد؟؟؟؟چ خوب همه چیو فارسی نوشته👌

تاریخ زایمان من ۲۰ اذره🥰

برا من ۱۲هفته گفت ۱۰۰در۱۰۰دختره😍البته هنوز نرفتم که ببینم درسته یا نه خیلی دوس دارم دختر باشه

اره درسته

بله دیگه پسره😍

بله دقیق گل پسرت مبارک

سوال های مرتبط

مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی سام مامان علی سام هفته سی‌وچهارم بارداری