۱۱ پاسخ

من ۲روز در هفته میخورم

۲ روز در هفته

کدومشه

هفته ای یکی

به من دکترم گفته روزی یکی بنظرتون زیاد نیس این دوتا یکی هست فقط شرکتشون فرق داره تصمیم گرفتم ی روز در میون بخورم

یه روز در میون

من یک روز درمیان میخورم

۲ روز در هفته

من هنوز نگرفتم نمی‌دونم اینه یانه ولی گفت یک روز در میان بخور

امگا 3- سه روز در میون

دکتر به من گفته یک روز درمیان بخور

سوال های مرتبط

مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری