کیا این قرصارو استفاده میکنن

تصویر
۱۱ پاسخ

اکتی ناتال من میخورم

فک کنم اون یکی هم امگا ۳ بخور خوبه

من استفاده میکنم

مممممممنننننن

من اون مولتی ویتامین و میخورم

من میخورم

من ولی قیافه قرصه فرق میکنه

من اکتی ناتال میخورم ولی امگا نداده هنوز

اکتی ناتال و با کلی ویتامین های دیگ🥲

اکتی ناتال منم استفاده میکنم
قرص کناریش چی هست

دکتر به منم دداده ولی هنوز شروع نکردم چون قبلش پرگنا میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری