مامانا کیا از این قرص استفاده میکنن و چن خریدین؟

تصویر
۳ پاسخ

منم دو روز پیش با یه قرص استئوکینون گرفتم ۱۷۷۰نمید‌ونم چند شده الان اما ماه پیش۹۰۰

من تا ماه قبل میخوردم بهم نساخت الان دیگه قطع کردم فروردین ۹۰۰گرفته بودم

۹۹۰هزارتومن

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وششم بارداری