مامانا کیا از قرص مولتی پریناتال استفاده میکنه؟

۵ پاسخ

منم میخورم خیلی بهم خوب ساخت یهو وزن خیلی زیاد کردم دکتر گفت یه روز در میون بخورم

من می خورم، اوایل که دکتر داده بود هر روز میخوردم بعد وزنم توی یه ماه ۳ کیلو اضافه شد دکتر گفت هفته‌ای دوتا بخور ، بعد از سونو رشد گفت یک روز درمیان بخور ، الان طبق تجویز دکتر یه روز اینو میخورم یه روز زینک پلاس

من پریناتال استفاده میکنم خیلی خوبه

من استفاده میکنم بعد از صبحانه

مال من اکتی ناتاله

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فری مامان فری هفته سی‌وپنجم بارداری