اگر تو غذا زرشک و زعفرون باشه ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

یکم اشکال نداره من زرشک توی دلمه و ته چین چندین بار خوردم

منک از اول بارداری ۳ بار تا الان خوردم

والا من خوردم تو غذا اگر بارداری پرخطری نداری بخور نوش جونت

نه در حد یکم‌تو‌غذا اصلا هیچی نمیشه

من زرشک نخوردم تاالان اما زعفرون چندبار ریختم تو غذا خوردم ،توغذا چیزی نمیشه چون مقدارش کمه

میگن بهتر نخوری ولی بارداری پر خطر نداشته باشی هیچی نمیشه

اگ کم باشه ک موردی نداره
ولی احتیاط کن زیاد نخوری

یکم تو غذا اشکالی نداره ولی زیاده رویی نکن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری