۵ پاسخ

من پسرم از۳۵هفته بریج بود بریجم موند سزارین شدم

از چن هفته بریچ بود؟

کلا فرق نداره سزارین۳۸ اگه بچه بریچ باشه دیگه سزارین میکنن اما دولتی فکرکنم صبر می‌کنه

منم اول 39هفته سزارین شدم. درد نداشتم ابریزش هم نداشتم تازه دکتر میگفت برو ی کم دردت که شروع شد بیا

من ۳۹ هفته و سه زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری