من بچه اولم ۳۸ هفته و ۵ روز بریچ بود دکتر نامه داد رفتم بیمارستان برای سزارین
اولش ازم عکس رادیولوژی گرفتن وقتی بریچ بود سزارین شدم
۳۸هفته و 4روزم بچم چرخید از بریچ شد سفالیک بهت مهلت میدن
زن داداشم بریچ بود دیگ بین۳۷,۳۸عملش کردن اصن بچه های بریچ نبایدبزارن تا دردبگیره خطرناک تازه زودترم عملشون میکنن
۴۰هفته مال طبیعی یزارین دیگ ۳۸هفته
نگه میدارن
نه فکر نکنم چون زمان سزارین همون۳۸هست
نگه میدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.