۲ پاسخ

من از دکتر تو تلویزیون شنیدم می‌گفت تا یک هفته طبیعیه و یوبوست نیست

اگه شیر مادر میخوره تا ۱۰ روز که اذیت نباشه میگن طبیعیه اگر شیر خشک میخوره تا ۷ روز
مثلا من پسرم چند بار این طور شو که ۳ روز کار نمیکرد ولی قشنگ روز سوم هی زور میزد و میخواست دفع داشته باشه ولی دفع نمیشد براش شیاف گلیسیرین که دکتر داده بود زدم
راحت شد
اینم بدون کم کم تعداد دفعات دفع نوزاد کم میشه

سوال های مرتبط