۶ پاسخ

عزیزم اگر درد داری و اذیتی و لک داری همون یذره هم نباید وایسی، فقطططط درازبکش

والا منم اونجوریم از اول بارداری لگنم درد میگیره جاهایی که تزریق عضلانی میزنن
یجورایی که نمیتونم قدم بردارم

دیگه یکم دراز میکشم باز بی درد میشه

منم اینجوریم
صبح که از خواب بلند میشم درد داره انگاره کمرم خسته هستش

بله عزیزم

اره منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری