سلام خانما آزمایش پرو لاکتین برای چیه؟

۶ پاسخ

بعضی خانم ها ک باردار نمیشن دکتر ازمایش هورمونی مینویسه ک پرولاکتین جزئشه

بچه مال من ۴۶۸ هست پرولاکتینم رنج نرمال زده ۴۹۶ الان مال من بالاست؟؟ چون دکتر گفت خوبه دارو بهم نداد الان ۲ سال ازدواج کردم ۲ بار بارداری شیمیایی داشتم از فرودین هم دارم دارو مصرف میکنم اما نتیجه نگرفتم.اطفا اگر کسی میدونه ج بده شاید دکترم اشتباه کنه وعوضش کنم

برای بررسی سلامت باروری،مثلا بالا باشه دچار اختلالات هورمونی هستی که نمیزاره تخمک گذاری آزاد بشه و ....

پرولاکتین هرمون شیره که به بدن خانومای تازه زایمان کرده دستور تولید شیر میده اما تو بدن بقیه خانوما هست اگه از ی مقدار مشخص بالا تر بره باعث میشه که بچه دار نشی

سلام برای هورمون مردانه یا شیردهی

برای اینکه ترشح سینه داری یا نه
چون باعث میشه باردار نشی اگه بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا علیسان🐣💙 مامان آقا علیسان🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
منتظر تودلی منتظر تودلی قصد بارداری
دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🎀 مامان نیلماه🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری