سلام دوستان آزمایش پرولاکتین برای چیه

۳ پاسخ

درسته برای ازمایش های قبل اقدام حتما میدن
منم خودم تو اقدام هستم و دکتر بهم داد

سلام
ازمایش پرولاکتین برای اینه ک توی سینه شیر میاد و زیر دسته غده هیپوفیزه
اگر قبل بارداری بالا باشه باعث سقط جنین میشه
ولی تو دوران بارداری بالا باشه کاملا طبیعیه

اگ پرولاکتین بالا باشه بارداری انجام نمیشه

سوال های مرتبط

در انتظار بَشه در انتظار بَشه قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری