سلام خانوما خوبین
آزمایش پرولاکتین برای چیه

۱ پاسخ

پرولاکتین غده شیریه ک توسط مغز فعال میشه برای تولید شیر
کسایی ک اقدامن پرولاکتین بالا باشه از باردار شدن جلوگیری میکنه انگار
ازمایشش هم یسری نکات داره باید رعایت کنین ک فککنم روز سوم پریود باید ازمایش بدین
خواب کافی داشته باشید ورزش نکرده باشید حدودا یه روز قبلش دو ساعت بعد بیدار شدن ازمایش بدی استرسم نداشنه باشید اصلا
اگهم مقدارش بالا بود باقرص حل میشه ان شاء ا...

سوال های مرتبط

مامان آقا علیسان🐣💙 مامان آقا علیسان🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
آرزو آرزو قصد بارداری
fatemeh fatemeh قصد بارداری