کی تو شیردهی آسنترا خورده؟

۲ پاسخ

من از داروخانه پرسیدم گفت ایرادی نداره ولی نتونستم ریسک کنم در صورتی که شدید اسنترا واجبم

من😁
بارداری و شیردهی

سوال های مرتبط

مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی