خانما ازمایش گلوگز چن هفته باید بدم؟؟

۵ پاسخ

۲۴الی ۲۸

من 24هفته میرم دکتر گفت 24برو ازمایش بد بیار پیشم

من ۲۴ هفته بودم

۲۵هفته

بین هفته ۲۴ تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانلی و مانیار مامان مانلی و مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه رنـگــی😍 مامان جوجه رنـگــی😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی