خانما ازمایش گلوگز چندهفته باید رفت؟

۴ پاسخ

من هفته بعدینی بیست و‌پنج هفته بایدبدم

اگه منظور از گلوکز همون آزمایش دیابت هست من هفته۲۴رفتم

۲۸ هفته

من که تاحالا نرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری