خانما ازمایش گلوگز ۲ساعت باید تو ازمایشگاه باشیم؟

۵ پاسخ

اگه نزديكي به ازمايشگاه برو خونه اگه دوري همونجا بمون با يه پاوربانك

بستگی داره قندتو چند با چک‌کنن برا من که سه بار هر یه ساعت یه بار خون گرفتن

بستگی داره چند مرحله ای نوشته باشه دکترت.من ۴ مرحله ای بود از هشت تا دوازده تو آزمایشگاه بودم.

من که ۴ ساعت تو آزمایشگاه بود از ۸ صبح تا ۱۲ظهر چهار بارم ازم خون گرفتن

ن لازم نیست بمونی

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی