دوستان ازمایش گلوکز تا چندهفته میشه رفت؟

۴ پاسخ

من ۲۸ هفته رفتم فکر کنم چون مریض شده بودم دیرتر رفتم دکتر کفت ۱ هفته باید از مصرف داروهات بگذره ک خطا نزنه

من امروز دادم ۲۶هفته و ۵روز بودم

بهتره تو زمان خودش انجام بدي

۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان آنیا فرفری💜 مامان آنیا فرفری💜 ۱۱ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی
مامان کیان✨️🐣 مامان کیان✨️🐣 هفته سی‌ویکم بارداری