خانما آزمایش گلوگز سخته؟

۱۱ پاسخ

منم فردا صبح میخوام برم انجام بدم

نه سخت فقط زیادی شیرینه

برا من ک سخت نبود ، مزه شربت هم مثل آبمیوه بود فقط چون ۴ ساعت داخل آزمایشگاه بودم خیلی کسل شدم دیگه این آخراش جون نداشتم😢

نه اصلا
من ک خیلی راحت بودم

اصلا ، فقط معطل بودن بین هرازمایش خون برا من سخت بود

من امروز رفتم معده منو ریخت بهم حالم بهم خورد برا من سخت بود البته من قبلش سردرد و حالت تهوع هم داشتم محلول بدترشد کرد

نه یه شربت میدن بخوری

نه تو تایپکم نوشتم

نه اتفاقا خوشمزس پرتقالیه
من ده دقیقه اخر بالا اوردم ولی بازم ازمایشم خداروشکر اوکی بود

نه اصلا برای من که راحترین ازمایش بود

نه یه شربت پرتغالیه خوشمزست

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنـگــی😍 مامان جوجه رنـگــی😍 هفته سی‌ام بارداری