خانوما فرنی با سیب چجوری درس کنم

۳ پاسخ

من فرنی ک میپزم
بهش پوره سیب پخته شده میزنم قاژی میکنم تمام

من سیب رو میزارم تو آب میپزه کامل که پخت نرم شد با چنگال له میکنم بعد داخل همون آب سیب له شده و یکم آرد برنج میریزم و میزارم ۱۵ دیقه بپزه

آرد برنج رو تفت بده یکم بهش آب اضافه کن با سیب پوست کنده و رنده شده بذار بپزه

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی