سلام خانما تو بارداری میشه رفت استخر؟

۱۲ پاسخ

دکتر به من گفت نرو

اگر محیطش آلوده باشه عفونت میگیری عزیزم

نری بهتره احتمال عفونت زیاده

بهتره نری من رفتم کمر درد ناجور گرفتم

باعث عفونت میشه بهتره نری

والا من قبل اینکه خونریزی بیوفتم دکترم تاکید می‌کرد می گفت سعی کن مرتب بری البته ن هرجایی
جایی که استخرش تمیز باشه
ولی سعی کن لبه های استخر نشین ک عفونت نگیری اومدی دوش تمیز بگیر

عزیزم من عید میرفتم مشهد از دکترم پرسیدم گفت استخر خودش اشکالی نداره یبار بری زیاد تو آب نمون که عفونت نگیری.منم هفته های اولم بود رفتم موج های آبی سوار سه تا تیوب و سرسره و اینا شدیم با خانواده🤪. خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد

نه براجنین ضرره آب گرم و بخار

خیر سقط میشه رحم نرم گشاد میشه

خیر عزیزم

نه😳نمیشه

نه خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ملیساو تودلی مامان ملیساو تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری