هم هفته های من شماهم تنگی نفس دارین؟

۱۲ پاسخ

آره عزیزم من یکماه هست تنگی نفس دارم

وای من خیلی تنگی نفس و تپش قلب دارم

خاب ندارم اصلا

خانوما ببخشید کسی تو بارداری اسپری سالبوتامول برای تنگی نفس استفاده کرده

منم دارم مخصوصابعدازشام احساس میکنم دارم خفه میشم

اره خیلی اذیتم
بینیم کیپ میشه همش
تپش قلب هم که میگیرم دیگه کلا نفس نمیتونم بکشم

پله ک بالا پایین میرم اره

من‌چن روزه دارم

اره مخصوصا بعداز خوردن غذا

موقع خواب هم تنگی نفس دارم

وقتی راه میرم تنگی نفس میشم نه تو حالت نشسته

ب شدت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی