شما میخواین اسم دخترتونو رستا بذارین ؟؟
منم اسم پسرم امیرحسینه میخوام اسم دخترمو رستا بذارم دودلم . میگم بهم نمیان
الان دوروزه من دارم میمیرم از تنگی نفس نمیدونم از آلرژیمه یا چی
اره منم نفسم به زور میاد بالا تازگیا ام یکم را میرم تو خونه نفس کم میارم
بعضی وقتا
خب من وقتی زیاد حرف بزنم نفسم میگیره
اره
آره دقیقا
گاها بله متاسفانه
وای نگو
مخصوص وقتی هوا بادی میشه من میمیرم
من هفته م از تو پایینتره،ولی چون میوم دارم دکتر گفت شکمت ۴ هفته از سن حاملگیت بزرگتره و تنگی نفس دارم
بله عزیزم منم هرزگاهی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.