۲ پاسخ

من پهلو درد بودم بعد فهمیدم از سردی زیاد خوردنم بوده
اگه سردی خوردی یه چای نبات با کمی زنجبیل بخور عالیه

دو سه روز پیش منم داشتم، قشنگ پهلوم داشت انگار سوراخ میشد! فقط استراحت کن تا دردت آروم بگیره

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری