۹ پاسخ

منم خشکش کردم میخورم😂🥲خیلی خوشمزه میشه لنتی حتمن امتحان کن

برعکس من بدم میاد. از وقتی ک باردار شدم

منم زیاد میخورم البته با نمک🫣

خیلی خوبه جنین زیبامییشه

نوش جونت بخورعزیزم جوجه ات میخاد دیگ بده بخوره

نمک نمیزنم

بخور ولی بدون‌نمک

خوب بازم بخور

بخور خب نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری