کیا دچار کلستاز بارداری بودن؟ چن هفته زایمان کردن؟

۸ پاسخ

هفته ۳۹ سزارین شدم، ولی کلستاز از بین نرفت

من ۳۶هفته ۴روزم بود ک زایمان کردم طبیعی
دکتر گفت بیشتر از این نمیشه خطرناکه

من ۳۶ هفته و ۵ روز سز اورژانسی شدم

۳۷ هفته

من ۳۶ هفته زایمان کردم ولی بخاطر دیابت ام ،عزیزم تاپیکی ک گذاشتی پاک کردی و من اونجوری بودم زایمانم کردن

فقط خارش تنهاست؟؟یا وقتی میخارونی زخم میشه؟

عزیزم علائمش چیه منم یه هفته کف دستم خارش داره

نمیدونم چیه

سوال های مرتبط