خانما دست وپاهام ورم کردن تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

منکه از الان ورم کرده دست و‌ پاهام

فشارتو مرتب چک کن ورم بدون فشار مشکلی نداره ولی اگر فشارت بالاست احتیاط کن

من فقد پاهام فک کنم طبیعی چون ماهای اخر سنگین هم هستیم

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی