بچهها دست وپاهام ورم کردن طبیعیه

۵ پاسخ

هردو پا طبیعیه ولی یدونه باشه باید به دکتر بگین طبیعی نیست

اره طبیعیه منم اونطورم

کاملا طبیعیه 😐😂
من الان دارم میترکم
ولی دوغ و زیتون نخورم بادم میخابه

اره عزیزم دیگ اب زیر پوستت رفته ماه اخری

آره من توی این هفته یخورده ورم کردم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان🩵 مامان عشق مامان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری