خانماپاهام ورم کردن طبیعیه

۵ پاسخ

معلومه که طبیعیه تو هفته شما من الان مث توپ شده🫠

خیلی زیاده ؟ دراز بکش پاهاتو بگیر بالا بهتر میشه . طبیعیه نگران نباش . امشب حالا یا زیاد وایسادی یا پاهات آویزون بود یا نمک زیاد خوردی اینطوری شده
ولی اگر خدایی نکرده بجز ورم سرگیجه و تاری دید و چیز دیگ داشتی حتما برو دکتر

پاهای من خیلی ورم دارن کافیه یک ساعت بشینم تکون نخورم هیچی دیگه

من صورت و دستام هم ورم داره

اره عزیزم...من الانم بعضی اوقات یکم ورم رو دارن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی