۶ پاسخ

فشار بگیر بالا بود برو بیمارستان ازمایش برات بنویسه یه وقت مصمومیت نباشه

فشارتو بگیر اگ بالا نبود ک بخاطر خوردوخوراکته

نمکتوحذف کن چیزای ترش هم نخور

چون بارداری 😂 طبیعیه ورم دیگه

خوراکی شور نخوردی؟مثلا آجیل شور یا تنقلات یا کلا غذاهای پرنمک

منم دیروز ورمم بیشتر بوده احتمالا شیرینی یا شوری زیاد خوردی یا ترش

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان شکوفه ی گلابی مامان شکوفه ی گلابی ۶ ماهگی