خانما نشانه ها پایین اومدن طول سرویکس چیه

۷ پاسخ

درد داره عزیزم
شما فکر کن اون موقع که پریودی و درد داری دهانه رحمت حدود ۱ سانت باز میشه برای همین درد میگیره
همون درد دوران پریودی رو ملاک قرار بده

خیلی از اوقات علامتی نداره فقط باسونو مشخصه
اما یسریا انقباض دور نافی میگیرن

من هیچ علائمی نداشتم سونو شکمی دادم ۳۴ بود همون لحظه واژینال دادم ۲۸ بود

درد زیر دل سنگینی زیر دل راه میری سفت میشه پایین دلت من که اینجوری بودم ولی گاهی علائم هم ندار فقط سونو نشون میده

منکه طول سرویکسم اومده بود پایین کمر درد شدید داشتم

درد زیر شکم
من طول سرویکسم ک پایین اومده بود دردای عجیب غریبی سراغم میومد

درد چیزی نداره سنو باید برم حتما از انومالی نرفتم ۲۸ هفته دکتر دوباره سنو داد

سوال های مرتبط

مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🤰🏼💙 مامان دوقلوها🤰🏼💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری