خانما علائمای پایین اومدن طول سرویکس چیه؟

۸ پاسخ

ببین میگن درد تو واژن هیت الکیه بنظرم خیلی از خانمایه باردار این درد و حس میکنن و ژول سرویکسشونم نرماله مثلا خود من طول سرویکسم 42 ولی درد واژن دارم ث درد واژن بخاطر بزرگ شدن رحم و بچه ست

من درد شدید زیر شکم واژن داشتم آخ مردم یعنی

من سر دو تا بچه ام سرکلاژ شدم فقط سونو تشخیص داد والا متوجه نمیشدم اونم خود دکتر موقع ان تی نوشت که انجام بدم

من کمردرد داشتم بشدددددت جوری ک گریه میکردم رفتم بستری شدم ، سرویکسم از ۳۸شده بود۲۸ دیگ شیاف و اینا استفادع میکنم و تقریبا استراحت نسبی

واسه من علامت نداشت از ۳۶ تو چهل روز اومد ۲۱ دو هفتم هست خبر ندارم چند شده🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بعضی مواقع درد زیر دل و کمر ولی بیشتر مواقع دردی نداره

علائم نداره

واسه من علامت نداشت

سوال های مرتبط

مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🤰🏼💙 مامان دوقلوها🤰🏼💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری