۸ پاسخ

من آب داغ نبات یا چایی نبات میخورم خوب میشه ، از دکترم پرسیدم گفت هر ۱۲ساعت قرص فاموتیدین

من به دکترم گفتم یه قرص بهم داد خیلی بهترم

شربت منیزیم

من نفخ دارم سینه دردمیکنه میشه باردار باشم ۲روز تاخیری

نفخ ک تا اخرش هست

نعنا با آب یا خالی یه قاشق

هیج خواهر همه مون هنوز که هنوز نفخ داریم

منم اینجوری بودم به مرور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری