۵ پاسخ

آره ۸ تا شده

میگن شده 8 تا

شده هشت تا میگن

سهمیه۱۰تای ولی نمیدن.من فقط یه بار۱۰تاگرفتم.میگن شیرخشک به اندازه داریم والاماکه چیزی ندیدیم🤣🤣

نههه همون ١٠

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی