سلام جواب آزمایشم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

خوبه سلام می‌رسونه 😅🙈😘😘

باید تو سنو بنویسن دختر احتمال فایده نداره باید بگه صدرصد

سلام خوبه سالم همه چیز نرمال 🥰 خدا را شکر که جنسیت هم همونی شد که دلت میخواست 😍

نینبتون دختره

سلام بهتون گفتند نینی چیه

بهتون احتمال ندادن نی نی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان maleka🩰🩷 مامان maleka🩰🩷 ۸ ماهگی
مامان محمدآرمین مامان محمدآرمین ۲ ماهگی
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۴ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی