خانما سالاد شیرازی میتونم بخورم ؟

۶ پاسخ

نفخ داره من خوردم بچه خیلی صدا کرد ،سرد هست

نخوری بهتره یا کم بخور
چون پیاز خام طعم شیرو عوض میکنه
و کلا سردیه بچه اذیت میشه

میتونی بخوری ولی خیارشو جداکن چون شیرمیدی

سردیه اگه میخوای بخوری با گرمی بخور

پبازشو نخور

چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی
مامان 𝓜𝓪𝓱𝓪𝓷 💙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝓪𝓷 💙 ۴ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی