من دیروز پیش دکتر بودم ازش پرسیدم غذای ما ربطی به نفخ بچه داره
گفت هیچ ربطی نداره هرچی دلت میخاد بخور
بهم گفت مگه نفخ از تو رگ های خونی میتونه بره به شیرت برسه
گفت بچه ها تا ۴ماهگی نفخ رو دارن به غذای من مادر بستگی نداره
خیار خیلی نفاخه
اگه نفخ میکنه نخور. پسر من خیلی نفخ میکنه کلا خیلی چیزارو حذف کردم. راحت غذا خوردن شده آرزو
والا من دخترم ۸ روزش ۵بار بیشتر خوردم مگ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.