بچه ۴۳ روزشه میتونم سالاد شیرازی بخورم

۴ پاسخ

من دیروز پیش دکتر بودم ازش پرسیدم غذای ما ربطی به نفخ بچه داره
گفت هیچ ربطی نداره هرچی دلت میخاد بخور
بهم گفت مگه نفخ از تو رگ های خونی میتونه بره به شیرت برسه
گفت بچه ها تا ۴ماهگی نفخ رو دارن به غذای من مادر بستگی نداره

خیار خیلی نفاخه

اگه نفخ میکنه نخور. پسر من خیلی نفخ میکنه کلا خیلی چیزارو حذف کردم. راحت غذا خوردن شده آرزو

والا من دخترم ۸ روزش ۵بار بیشتر خوردم مگ بده

سوال های مرتبط

مامان محمدمهراد مامان محمدمهراد ۱۲ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی
مامان 𝓜𝓪𝓱𝓪𝓷 💙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝓪𝓷 💙 ۴ ماهگی