خانوما من سالاد شیرازی میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

خیار میگن خوب نیس

خیار نخور

آره

واییی شیردهیم مونده باید رعایت کنیم خداا من تو بارداری با بدبختی خودمو نگه داشتم یه سری چیزارو نخورم الان تو شیردهی سالاد شیرازی نخورم دیگ من میمیرم🫠🫠🫠🫠🫠🫠

پیازشیرو بدمزه میکنه

من میخورم نفخ میکنم

منکه عاشق خیارم 🥲 از وقتی زایمان کردم نخوردم
نفخ داره

والا من که تو این هفته چند بار خوردم پیاز فقط نخوردم

اره نوش جون

سوال های مرتبط

مامان محمدمهراد مامان محمدمهراد ۱۲ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی