خیار میگن خوب نیس
خیار نخور
آره
واییی شیردهیم مونده باید رعایت کنیم خداا من تو بارداری با بدبختی خودمو نگه داشتم یه سری چیزارو نخورم الان تو شیردهی سالاد شیرازی نخورم دیگ من میمیرم🫠🫠🫠🫠🫠🫠
پیازشیرو بدمزه میکنه
من میخورم نفخ میکنم
منکه عاشق خیارم 🥲 از وقتی زایمان کردم نخوردم
نفخ داره
والا من که تو این هفته چند بار خوردم پیاز فقط نخوردم
اره نوش جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.